Lista znanych Znaków razem z krótkim opisem ich działania. Spis opracowany na podstawie Shadowtunters Wiki.
Amissio – spowolniona utrata krwi i przyspieszona regeneracja.
Anielska moc – Znak otrzymywany przy inicjacji. Często jest stosowany, by nadać broni anielskich właściwości i zatarcia demonicznych śladów. Sprawia też, że demony zranione oznaczoną nim bronią nie mogą się leczyć.
Blokada – blokuje nadchodzące ciosy. Bardzo poręczny, łatwy do nałożenia.
Bezdźwięczność - sprawia, że Nefilim poruszają się bezszelestnie.
Fortis - dodaje Nefilim siły.
Mendelin - Run dający częściową, czasową niewidzialność poprzez rzucenie blasku na noszącego. Sprawia, że jest on niewidoczny dla Przyziemnych i niekiedy nawet dla demonów. Czasami ma działanie uzdrawiające.
Męstwo - Dodaje wojownikowi determinacji, siły woli, wewnętrznej siły. Pomaga Nefilim znosić ból i mierzyć się z niebezpieczeństwem.
Nieustraszoność – znak pozbawiający Nocnych Łowców strachu.
Nyx - pozwala Nefilim widzieć lepiej w nocy.
Odwaga – dodaje odwagi i brawury każdemu, na kogo jest nałożony.
Otwarcie - znak otwierający to, co zamknięte. Brak ograniczeń.
Parabatai - Runa, która łączy dwóch Nocnych Łowców. Pozwala im nawzajem czerpać swoje siły. Jest to nierozerwalny znak. Run trwa całe życie Nocnego Łowcy. Nie ma ograniczeń.
Precyzja - znak umożliwiający Nocnym Łowcom wykonywanie prac, do których konieczna jest wysoka precyzja.
Przymierze – pozwala Nocnym Łowcom i Podziemnym dzielić się swoimi zdolnościami bojowymi. Po raz pierwszy użyty w "Mieście Szkła", stworzony przez Clarissę Fairchild. Należy nałożyć go na Nefilim i na Podziemnego.
Przyspieszenie - Długotrwały Znak, umożliwia naznaczonemu nim wojownikowi niezwykle szybkie poruszanie się.
Przywołanie (wspomnień)- sprawia, że do Nefilim powracają dawne wspomnienia. Brak ograniczeń.
Równowaga - Sprawia, że zmysł równowagi noszącego sięga ideału. Szczególnie użyteczny w czasie walki wspólnej. Nocni Łowcy noszący go stają się trudniejsi do zwalenia z nóg. Zwykle nakładany jest na kończynach.
Rozumienie języków - Nefilim naznaczeni tym znakiem są zdolni używać dowolnego języka. Mogą także porozumiewać się między sobą w języku, który jest niezrozumiały dla demonów. Run działa całą rozgrywkę.
Siła - krótkotrwały Znak, dodający Nefilim nieludzkiej siły. Musi być odświeżany po każdym użyciu.
Thermis - pozwala zachować Nefilim ciepło. Brak ograniczeń.
Uzdrowienie - przykładowym znakiem uzdrawiającym jest Iratze. Runy lecznicze mają kilka wariacji, będących drugim darem dla Nefilim od Anioła Razjela i drugimi z kolei najpotężniejszymi runami. Brak ograniczeń.
Wnikliwość - Zwiększa zdolności przetwarzania i interpretowania informacji. Musi być odświeżana po każdym użyciu.
Wytrzymałość - Runa pozwalająca lepiej znosić zmęczenie lub choroby. Jej moc nie jest ograniczona czasem, jednak zanika, gdy jest intensywnie używana.
Wzrok - znak nakładany młodym Nefilim, pozwala im widzieć to, czego nie są w stanie dojrzeć Przyziemni.
Znak Tropiący - Pozwala śledzić daną osobę i w niektórych przypadkach tropiący może widzieć to, co widzi osoba tropiona. Zwykle używany przez Clave w celu poszukiwania przestępców.
Znak Związku Małżeńskiego - rysowany w czasie ceremonii ślubnej. Należy nałożyć go na obu małżonków. Gdy znak ten jest już na ich ciałach, oficjalnie są zaślubieni.