Shadow World
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Wciel się w Czarownika/Nefilim/Faerie/Wilkołaka/Wampira i pomóż zabijać demony!
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 RUNY I OBJAŚNIENIA

Go down 
AutorWiadomość
Harmony Herondale
Queen of Angels
Queen of Angels
Harmony Herondale


Wiek : 27
Liczba postów : 9
Dołączył(-a) : 06/11/2015
Skąd : Nowy Jork

RUNY I OBJAŚNIENIA Empty
PisanieTemat: RUNY I OBJAŚNIENIA   RUNY I OBJAŚNIENIA EmptySob Lis 07, 2015 8:56 am

Lista znanych Znaków razem z krótkim opisem ich działania. Spis opracowany na podstawie Shadowtunters Wiki.

Amissio – spowolniona utrata krwi i przyspieszona regeneracja.

Anielska moc – Znak otrzymywany przy inicjacji. Często jest stosowany, by nadać broni anielskich właściwości i zatarcia demonicznych śladów. Sprawia też, że demony zranione oznaczoną nim bronią nie mogą się leczyć.

Blokada – blokuje nadchodzące ciosy. Bardzo poręczny, łatwy do nałożenia.

Bezdźwięczność - sprawia, że Nefilim poruszają się bezszelestnie.

Fortis - dodaje Nefilim siły.

Mendelin - Run dający częściową, czasową niewidzialność poprzez rzucenie blasku na noszącego. Sprawia, że jest on niewidoczny dla Przyziemnych i niekiedy nawet dla demonów. Czasami ma działanie uzdrawiające.

Męstwo - Dodaje wojownikowi determinacji, siły woli, wewnętrznej siły. Pomaga Nefilim znosić ból i mierzyć się z niebezpieczeństwem.

Nieustraszoność – znak pozbawiający Nocnych Łowców strachu.

Nyx - pozwala Nefilim widzieć lepiej w nocy.

Odwaga – dodaje odwagi i brawury każdemu, na kogo jest nałożony.

Otwarcie - znak otwierający to, co zamknięte. Brak ograniczeń.

Parabatai - Runa, która łączy dwóch Nocnych Łowców. Pozwala im nawzajem czerpać swoje siły. Jest to nierozerwalny znak. Run trwa całe życie Nocnego Łowcy. Nie ma ograniczeń.

Precyzja - znak umożliwiający Nocnym Łowcom wykonywanie prac, do których konieczna jest wysoka precyzja.

Przymierze – pozwala Nocnym Łowcom i Podziemnym dzielić się swoimi zdolnościami bojowymi. Po raz pierwszy użyty w "Mieście Szkła", stworzony przez Clarissę Fairchild. Należy nałożyć go na Nefilim i na Podziemnego.

Przyspieszenie - Długotrwały Znak, umożliwia naznaczonemu nim wojownikowi niezwykle szybkie poruszanie się.

Przywołanie (wspomnień)- sprawia, że do Nefilim powracają dawne wspomnienia. Brak ograniczeń.

Równowaga - Sprawia, że zmysł równowagi noszącego sięga ideału. Szczególnie użyteczny w czasie walki wspólnej. Nocni Łowcy noszący go stają się trudniejsi do zwalenia z nóg. Zwykle nakładany jest na kończynach.

Rozumienie języków - Nefilim naznaczeni tym znakiem są zdolni używać dowolnego języka. Mogą także porozumiewać się między sobą w języku, który jest niezrozumiały dla demonów. Run działa całą rozgrywkę.

Siła - krótkotrwały Znak, dodający Nefilim nieludzkiej siły. Musi być odświeżany po każdym użyciu.

Thermis - pozwala zachować Nefilim ciepło. Brak ograniczeń.

Uzdrowienie - przykładowym znakiem uzdrawiającym jest Iratze. Runy lecznicze mają kilka wariacji, będących drugim darem dla Nefilim od Anioła Razjela i drugimi z kolei najpotężniejszymi runami. Brak ograniczeń.

Wnikliwość - Zwiększa zdolności przetwarzania i interpretowania informacji. Musi być odświeżana po każdym użyciu.

Wytrzymałość - Runa pozwalająca lepiej znosić zmęczenie lub choroby. Jej moc nie jest ograniczona czasem, jednak zanika, gdy jest intensywnie używana.

Wzrok - znak nakładany młodym Nefilim, pozwala im widzieć to, czego nie są w stanie dojrzeć Przyziemni.

Znak Tropiący - Pozwala śledzić daną osobę i w niektórych przypadkach tropiący może widzieć to, co widzi osoba tropiona. Zwykle używany przez Clave w celu poszukiwania przestępców.

Znak Związku Małżeńskiego - rysowany w czasie ceremonii ślubnej. Należy nałożyć go na obu małżonków. Gdy znak ten jest już na ich ciałach, oficjalnie są zaślubieni.
Powrót do góry Go down
 
RUNY I OBJAŚNIENIA
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow World :: Pierwsze kroki na Shadow World :: Księga Wiedzy-
Skocz do: