Shadow World
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Wciel się w Czarownika/Nefilim/Faerie/Wilkołaka/Wampira i pomóż zabijać demony!
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 RASY I ICH OPISY

Go down 
AutorWiadomość
Harmony Herondale
Queen of Angels
Queen of Angels
Harmony Herondale


Wiek : 27
Liczba postów : 9
Dołączył(-a) : 06/11/2015
Skąd : Nowy Jork

RASY I ICH OPISY Empty
PisanieTemat: RASY I ICH OPISY   RASY I ICH OPISY EmptySob Lis 07, 2015 8:45 am

Nocni Łowcy (Nefilim)

Nie wyróżniają się praktycznie niczym na tle zwykłych ludzi, ale wydają się piękniejsi, niż zwykli śmiertelnicy, ze względu na anielskie pochodzenie. Są dumni, uparci i wojowniczy. Mieszkają i szkolą się w Instytutach, budynkach niewidocznych dla zwykłych ludzi. Chronią przede wszystkim Przyziemnych przed demonami i Podziemnymi. Każdy Nocny Łowca jest wyszkolony w walce. Są często wielojęzyczni i wszechstronnie utalentowani. Jako jedyna rasa mogą nosić Znaki (na 1 post przysługują 4; ponownie można użyć, gdy miną 2 posty).
Statystyki:
Siła: 40
Zręczność: 50
Inteligencja: 45
Wytrzymałość: 45

Wampiry (Dzieci Nocy)
Charakteryzuje je przede wszystkim blada skóra, na której powinna być widoczna blizna po ugryzieniu. Ich kły wysuwają się jedynie, gdy są głodne, lub czują się zagrożone. Nie mają odbić lustrzanych, zaś na zdjęciach ich nie widać. Ich oczy zwykle mają bardziej wyrazistą i mocną barwę, niż oczy Przyziemnych. Żywią się krwią ludzi i zwierząt. Zazwyczaj są przekonane, że nie da się ich zabić, ze względu na to, że już nie żyją. Niewielki procent wampirów to tak zwani Chodzący za Dnia, czyli wampiry, które spożyły krew Nefilim ze zwiększoną ilością krwi anielskiej. Tworzenie Chodzących za Dnia jest na chwilę obecną zakazane. Cechuje je niezwykła szybkość i siła oraz  wyostrzone zmysły. Światło słoneczne jest dla nich zgubne, dlatego też muszą go unikać; to samo tyczy się ognia. W obu przypadkach wampir może spłonąć, jeśli zbyt długo będzie podatny na wpływ obu czynników. Ponadto wampir nie może odwiedzić żadnej świątyni ani wymówić imienia Boga; ich skórę pali woda święcona. Nie mogą też przyjmować ludzkich posiłków, o ile nie wyćwiczyły swoich żołądków; nawet, jeśli tak się stało, większość z nich nie czuje ich smaku. Ponadto, znacznie lepiej przyjmują napoje, niż pokarm stały. Wampir może zmienić swoją rasę na Przyziemnego jedynie, gdy padnie taka decyzja ze strony Anioła lub Wielkiego Demona, jednak uznawane jest to za legendę. Wampiry są nieśmiertelne (Przestają się starzeć w chwili, gdy się przemieniają) i nie mogą mieć dzieci.
Statystyki:
Siła: 50
Zręczność: 40
Inteligencja: 40
Wytrzymałość: 45

Wilkołaki (Dzieci Księżyca)

Nie wyróżniają się niczym szczególnym, nie licząc wilczej postaci. Przemieniony wilkołak jest znacznie większy, niż zwykły wilk. Potencjalni przedstawiciele tej rasy proszeni są także o opisanie wilczej formy. Wilkołaki są istotami zmiennokształtnymi, jednak należy pamiętać, że są to ludzie przeklęci. Dotknięci demoniczną chorobą potrafią przemieniać się w wilki całkowicie lub po części. Są to istoty nerwowe, jednak bardzo wierne, oddane i starają się być łagodne w stosunku do przedstawicieli innych ras, zwłaszcza Przyziemnych. Nie muszą zabijać, by żyć, a ludzkie jedzenie nie szkodzi im. Łączą się zwykle w stada. Wilkołaki (podobnie jak Wampiry) mają wyostrzone zmysły. Przemiana w wilka. (Sama zmiana postaci trwa jeden post, w wilczej formie wilkołak może być później przez trzy. Powrót do ludzkiej postaci trwa jeden post, cały proces łącznie trwa 5 postów. Proces można powtórzyć po pięciu postach.) Srebro sprawia, że skóra wilkołaka dosłownie się topi. Dlatego też często jako broń przeciwko nim są wykorzystywane srebrne pociski. Ponadto są podatne na wpływ Księżyca, wielu przedstawicieli tej rasy w czasie pełni przemienia się w wilki i nie może powrócić do ludzkiej postaci aż do czasu, gdy pełnia się skończy. Największe prawdopodobieństwo przemiany w wilkołaka jest oczywiście w czasie pełni Księżyca. Jest wtedy stuprocentowe, w pozostałe dni miesiąca także może dojść do Przemiany, jednak nie ma takiego przymusu. Wilkołakiem może stać się Nefilim lub Przyziemny. Podobnie jak wampiry, młode wilkołaki są znacznie bardziej nerwowe, niż przed Przemianą. Krzyżowanie się jest  niemożliwe między rasami. Między wilkołakami tak.
Statystyki:
Siła: 50
Zręczność: 45
Inteligencja: 40
Wytrzymałość: 45

Czarownicy (Dzieci Lilith)

Rasa ta wyróżnia się w kwestii wyglądu tym, że każdy jej przedstawiciel ma jakiś demoniczny pierwiastek po swoim piekielnym rodzicu. Najczęściej jest to inny kolor skóry, oczu, czasem rogi, ogon. Czarownicy zwykle ukrywają te elementy swoją magią. Nieśmiertelne dzieci demonów i śmiertelników, obdarzeni są umiejętnościami magicznymi. Niektórzy z nich pomagają Nefilim, zaś inni opowiadają się raczej po stronie swych demonicznych rodziców. Najczęściej rzucają zaklęcia niewerbalnie albo przy użyciu języka Chthońskiego, którym posługują się tylko oni. Są to indywidualiści, którzy praktycznie jako jedyna rasa nie tworzą większych społeczności. Niemniej jednak, wszyscy czarownicy zwykle mają ze sobą jakiś sposób na kontaktowanie się i dobrze się znają. Główną i jedyną zdolnością czarowników jest magia. Czarownicy to rasa bezpłodna. Mogą wybrać dowolny moment swojego życia, by przestać się starzeć. Wybór jest nieodwracalny.
Siła: 45
Zręczność: 45
Inteligencja: 45
Wytrzymałość: 45

Faerie

Są to istoty o niezaprzeczalnym, kuszącym pięknie. Mieszkańcy Jasnego Dworu mają zwykle jasną skórę w odcieniach takich, jak błękit, zieleń, fiolet, czasem perłowy. Rysy ich twarzy są delikatne i piękne. Często mają wplecione we włosy kwiaty. Mogą używać zaklęć chroniących, by kryć swą nieludzką urodę. Mawia się, że te istoty są dziećmi demonów i aniołów, jednak jest to prawdziwe jedynie w przypadku pierwszych faerie. Dzisiejsi przedstawiciele tej rasy wciąż mają w sobie krew demoniczną i anielską, jednak nie są ich bezpośrednim potomstwem. Są bowiem piękne niby wyobrażenia aniołów, zaś ich charaktery i zamiary zwykle są brzydkie. Wabią do swego królestwa ludzi i Podziemnych, by owijać ich sobie wokół palców i nakłaniać ich, by tańczyli aż do śmierci. Mogą skłaniać gości do kosztowania swych zaczarowanych potraw i napojów, które sprawiają, że bez pozwolenia Królowej Jasnego Dworu przybysze nie mogą opuścić królestwa Faerie. Efektem ubocznym spożywania tego, co dostanie się od nich jest utrata świadomości. Żelazo pali ich skórę. Faerie podlegają Królowej Jasnego Dworu. Średnio żyją około trzysta lat, przy czym dla nich czas płynie znacznie wolniej. Jako jedyni (oprócz Przyziemnych) mogą krzyżować się z Nefilim.
Statystyki:
Siła: 35
Zręczność: 45
Inteligencja: 45
Wytrzymałość: 40

Przyziemni

Zwykli, najzwyklejsi ludzie. Nie widzą Nefilim, Demonów, Czarowników i Faerie, jeśli ci tego nie chcą. Jeśli zostaną na nich nałożone Znaki, mogą przemienić się w Wyklętych. Mogą stać się sługusami wampirów lub przemienić się w jedną z przeklętych ras. Przyziemnym może stać się przedstawiciel każdej rasy, jeśli zaingeruje w to anioł lub demon. Nocny Łowca pozbawiony Znaków zostaje Przyziemnym. Przyziemny może zmienić się w wilkołaka (ugryzienie), wampira (ugryzienie i późniejsze skosztowanie jego krwi, następnie śmierć i zmartwychwstanie) albo Nocnego Łowcę (za szczególne zasługi Przyziemnemu mogą zostać nałożone odpowiednie Znaki, które sprawiają, że staje się on Nefilim).
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność: 30
Inteligencja: 25
Wytrzymałość: 30

Na forum możliwe jest tworzenie nowych ras, jednakże trzeba wszystko robić z umiarem, ponieważ postać, która wszystko umie jest po prostu nudna.

Wszystkie postaci specjalne na poczatku mają statystyki:
Siła: 30
Zręczność: 30
Inteligencja: 30
Wytrzymałość: 30
Statystyki będą uzupełniane PRZEZ ADMINÓW po stoczonych walkach/obronach/eventach, itp.


RASY I ICH OPISY Tumblr_msgi3eQHu41syt5ooo1_500
Powrót do góry Go down
 
RASY I ICH OPISY
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow World :: Pierwsze kroki na Shadow World :: Księga Wiedzy-
Skocz do: